Klantenservice

Welkom bij onze klantenservice. Hier vind je alles over het bestellen, betalen, de levering, retouren en de garantie van de maatwerk tafels van Tafelsmaak.

Bestelling

Ben je overtuigd geraakt van onze mogelijkheden om voor jouw droomtafel te kunnen maken? Dan ben je klaar om te bestellen. Dit kan op meerdere manieren: via de webshop op deze site, via onze klantenservice (telefonisch of via de mail) of kom gewoon langs in onze showroom! Welke manier je ook kiest om te bestellen, we zullen alvorens de tafel in productie gaat contact met je blijven houden. We willen er immers zeker van zijn dat alle neuzen dezelfde kant op blijven staan.

Levering

Wij leveren snel! Ons streven is altijd om binnen 6-8 weken jouw droomtafel vanuit onze werkplaats in jouw woonkamer af te leveren. Bezorgen doen we in heel Nederland. We gaan er dan wel vanuit dat de tafel op de begane grond moet worden afgeleverd. Zijn er andere omstandigheden? Dan kijken we samen met jou naar de mogelijkheden en eventuele bezorgkosten. Vaak monteren we ter plaatse het blad aan het onderstel, om er zeker van te zijn dat de tafel tot in de puntjes naar jouw wens is. Je kunt natuurlijk ook zelf jouw tafel bij ons komen ophalen. Houd dan wel rekening met het gewicht van de tafel, vanwege het massieve tafelblad en het stalen onderstel. Uiteraard kunnen wij niet instaan voor eventuele beschadigingen die tijdens transport of plaatsing zijn opgelopen wanneer je de tafel zelf vervoert.

Ruilen en Retourneren

Natuurlijk doen wij er alles aan om jou tevreden te stellen. Mocht je om wat voor reden dan ook je bestelling willen annuleren of retourneren, dan kun je aanspraak maken op je herroepingsrecht/retourrecht. Dit moet binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Let op! Het retourrecht is alleen van toepassing op voorraadproducten. Bijna al onze tafels zijn maatwerk producten. Hierop is het retourrecht niet van toepassing. Uitzonderingen zijn hierbij showroommodellen die via de webshop zijn besteld, zonder dat er een showroombezoek heeft plaatsgevonden. Stuur je een product retour dan moet het aan twee eisen voldoen. Het product moet onbeschadigd zijn en goed verpakt in de originele verpakking verpakt worden. De kosten van verzending zijn voor jouw rekening. Wij kunnen het retourtransport ook uit handen nemen, maar de transportkosten verrekenen we dan met het retour te storten bedrag. Wij adviseren je om contact met onze klantenservice op te nemen vóórdat je een product retour zendt.

Garantie

De productgarantie geldt 1 jaar en is alleen van toepassing voor schade of gebreken die ontstaan zijn door materiaal- of productiefouten. Houd er rekening mee dat hout altijd zal blijven werken. Voor eventuele toekomstige werkingen is Tafelsmaak niet verantwoordelijk. Wij stellen alles in het werk om de houtwerking te beperken.Normale slijtage valt niet onder de garantie.  Als afnemer ben je verplicht zich als een goede afnemer te gedragen. Dit betekent bijvoorbeeld dat je je tafel goed en afdoende onderhoudt. Bij verkeerd gebruik, zichtbare vervuiling, vochtproblemen of beschadiging vervalt de aanspraak op garantie. Klachten op producten moeten direct na constatering daarvan worden gemeld. Mogelijk wijkt de kleur, slijtvastheid, structuur e.d. van het geleverde product af. Als deze uit technisch oogpunt aanvaardbaar zijn volgens geldende, gebruikelijke normen, dan wel handelsgebruik, is het recht op garantie en/of schadevergoeding mogelijk beperkt of uitgesloten.

Contact

Heb je nog vragen, wilt je de gecombineerde werkplaats en showroom van Tafelsmaak bezoeken, of een bestelling plaatsen?

Contactpagina